Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Ακούστε λοιπόν, κύριε Αυγενάκη...


Διάβασα την επιστολή που διακινείτε το τελευταίο 24ωρο στον Τύπο και την αντίστοιχη "ερώτησή" σας στη Βουλή σχετικά με τα "ηθικά παραπτώματα της πρώτης φοράς αριστερά", στην οποία μου κάνατε την τιμή να περιλάβετε το όνομά μου αποδίδοντάς μου τις ιδιότητες του "δημοσιογράφου" (σε εισαγωγικά) αλλά και του "μέχρι πρότινος εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο" (χωρίς εισαγωγικά).

Με εντυπωσιάζει η ευκολία σας στο ψέμα, το οποίο δώσατε να συνυπογράψουν και άλλοι 36 βουλευτές της ΝΔ. Δεν χρειάζεται να σας επαναλάβω πως ούτε ήμουν, ούτε είμαι μέλος κανενός κόμματος, δεν απέκτησα ποτέ καμία κομματική ταυτότητα και φυσικά δεν υπήρξα ποτέ εκπρόσωπος Τύπου κανενός κομματικού φορέα... Σας υπόσχομαι πάντως πως όταν αποφασίσω να αναλάβω οποιαδήποτε κομματική θέση ή πόστο στον ΣΥΡΙΖΑ ή σε άλλο κόμμα θα είστε ο πρώτος που θα ενημερώσω με προσωπική επιστολή.

Ωστόσο, ξέρω  πού αναφέρεστε, επειδή, βλέπετε, γνωριζόμαστε πια καλά στο Ηράκλειο...
Αναφέρεστε σε εκείνη την παλαιοκομματική λογική των "δικών μας" και των "άλλων" δημοσιογράφων. Και προφανώς αφού δεν είμαι δικός σας, θα είμαι με τους άλλους.

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Όσες φορές δημοσιογραφικά διασταυρώθηκα με την κοινοβουλευτική - πολιτική δραστηριότητά σας ήμουν πάντα με τους "άλλους". Το πρόβλημα ήταν ότι σε κάθε περίπτωση τα επιχειρήματά σας τελείωναν πολύ γρήγορα. Και τότε ερχόταν το ατράνταχτο "εσύ είσαι ΣΥΡΙΖΑ"...

- Όταν εξέθετα στην Εφημερίδα των Συντακτών την πρόθεσή σας να ευνοήσετε μεγαλοεργολάβους του Ηρακλείου προωθώντας την κατεδάφιση διατηρητέων κτηρίων της πόλης

- Όταν στηλίτευα στο ραδιόφωνο την ερώτηση - "λαγό" προς τον κ. Κεδίκογλου για τη χαμηλή θεαματικότητα της ΕΡΤ (συμπτωματικά μόλις μία εβδομάδα πριν το ντροπιαστικό μαύρο που επέβαλε η κυβέρνησή σας)

-Όταν υπενθύμιζα πάλι από ραδιοφώνου τις φράσεις σας για την "σκοτεινή ομάδα Σαμαρά" και άλλα αποκαλυπτικά που λέγατε για τον μετέπειτα αρχηγό σας . Τότε, αν θυμάστε, που κάνατε την κωλοτούμπα με τη Δημοκρατική Συμμαχία και επιστρέφατε στο (πολιτικό) μαντρί της ΝΔ.

- Όταν εξέθετα ραδιοφωνικά την υποκρισία σας με τις φιέστες κατά των τροχαίων στην Κρήτη, ενώ την ίδια στιγμή ψηφίζατε τον αντισυνταγματικό νόμο για τη μείωση των αποζημιώσεων στα θύματα τροχαίων.

- Και γενικώς όποτε και όπου σας ασκούσα κριτική για τη μνημονιακότερη των μνημονιακών στάση σας τα τελευταία πέντε χρόνια, για εκείνα τα "Ναι σε όλα" που έχουν σημαδέψει την κοινοβουλευτική σας καριέρα και μάλιστα ως "νέου βουλευτή" όπως τόσο πολύ σας αρέσει να αυτοπροσδιορίζεστε...

Όπως βλέπετε αναφέρομαι μόνο σε δικά μου ρεπορτάζ και δική μου δημοσιογραφική δουλειά ως προς τα έργα και ημέρες σας. Γιατί στην περίπτωση του "πολιτικού που έβγαλε 1 εκατ. ευρώ" δεν πρόκειται για δικό μου θέμα. Πρόκειται για περιγραφή της αντιπαράθεσής σας με το συγκεκριμένο μέσο και τον συγκεκριμένο συνάδελφο (που επίσης τον στολίζετε με τα εισαγωγικά στο "δημοσιογράφος"), του οποίου τις καταγγελίες δεν υιοθέτησα (εφόσον δεν είχα εγώ στοιχεία) ενώ στο ίδιο κείμενό μου φρόντισα να περιλάβω επαρκώς και τις δικές σας αντιδράσεις. Αλλά απ' ό,τι φαίνεται ούτε και αυτό επιτρέπεται σε "δημοσιογράφους".  Αναρωτιέμαι τί θα θέλατε να γράφουμε (ή να μη γράφουμε) για να αξίζουμε τον τίτλο χωρίς τα εισαγωγικά...

Πάντα, σε όλες τις συνεντεύξεις - δημόσιες αντιπαραθέσεις μας, η κατηγορία "εσύ είσαι ΣΥΡΙΖΑ" ήταν το τελευταίο σας αποκούμπι όταν τελείωναν  τα επιχειρήματα.  Είναι πολύ βολικό σχήμα αυτός ο ετεροκαθορισμός, ξέρετε, και έχει δύο όψεις. Αν αυτά που λέω ως δημοσιογράφος σας μοιάζουν πολύ με αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, που να δείτε πόσο μας μοιάζουν αυτά που λέτε ως βουλευτής με εκείνα που πρεσβεύουν οι δανειστές και η τρόικα...  Και πάει λέγοντας. Προτιμώ όμως να μη σας ακολουθήσω στην κατηφόρα.  Δε χρειάζεται να καταφεύγετε σε ψέματα για μένα. Δεν ήμουν γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. (Δε θα με θέλανε εξάλλου. Με τους συντρόφους εκεί είχα πολύ σοβαρές διαφωνίες και πόσο μάλλον τώρα, που ετοιμάζεται και ο ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσει μνημόνια σαν και σας).

Για να τελειώνουμε κύριε Αυγενάκη...

Αφού επιλέγετε η συζήτηση να γίνεται με όρους "οι δικοί μας και οι άλλοι", να είστε βέβαιος ότι θα είμαι πάντα με τους άλλους. Γιατί δεν ταιριάζουν οι ομάδες του πληθυσμού για τις οποίες παλεύουμε (π.χ. εσείς θα είστε πάντα με τον εργολάβο που θέλει να φτιάξει πάρκινγκ και να φέρει ...ανάπτυξη εγώ θα είμαι πάντα με τους  μίζερους αριστερούς που λένε αυτές τις αηδίες για διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς κτλ).

Θα είμαι πάντα με τους άλλους κ. Αυγενάκη επειδή δεν αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο την πολιτική ως φιλοσοφία και ως πράξη, κάτι που επιβεβαιώνω όσο παρακολουθώ την ..."Καρχιμάκεια" κοινοβουλευτική σας δράση των τελευταίων ημερών.  (Αλλά για αυτήν πήρατε σαφή απάντηση με τη φράση της κ. Βαλαβάνη "νόμιζα πως φορούσατε παντελόνια").

Και επειδή μου κάνατε την τιμή να χρησιμοποιήσετε και το δικό μου όνομα για να στηρίξετε τα επιχειρήματά σας ότι δήθεν "η ηθική δεν είναι προνομιακό πεδίο της κυβέρνησης της αριστεράς" έχω να σας πω μόνο το εξής: Δεν ξέρω για την κυβέρνηση αλλά για τον κόσμο της Αριστεράς, το ήθος ήταν και θα είναι πάντα το απόλυτο προνομιακό πεδίο απέναντί σας. Τόσο που δεν μπορείτε καν να φανταστείτε ούτε εσείς ούτε οι "δικοί σας" δημοσιογράφοι (χωρίς εισαγωγικά).

Υ.Γ. Και μια ερώτηση για τις πρακτικές του κοινοβουλίου. Αναρωτιέμαι, οι άλλοι 36 βουλευτές που συνυπογράφουν την ερώτησή σας στη Βουλή, αλήθεια, με γνωρίζουν;  Ξέρουν π.χ. ο κ. Κεδίκογλου, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, η κ. Βούλτεψη, η κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, ο κ. Φορτσάκης ότι εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά "δημοσιογράφος"; Ξέρουν τη δουλειά μου;  Ή απλά επειδή τους το δώσατε σας πιστεύουν και το συνυπογράφουν; Ειδικά στον κ.  Άδωνι να πείτε να προσέχει γιατί κάτι τέτοιες ερωτήσεις του έδινε να υπογράφει εν λευκώ και ο Καρατζαφέρης για τα εξοπλιστικά και παραλίγο να βρεθεί μπλεγμένος...

Καλό καλοκαίρι.

Μάριος Διονέλλης
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ