Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Εγώ λέω όχι...

Τίποτα δε γίνεται τυχαία και σε ανύποπτο χρόνο. Ούτε το πόρισμα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ήρθε σε τυχαίο χρόνο ούτε όμως οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ απαντούν με ανύποπτο τρόπο. Και εγώ που είμαι μόνο καταναλωτής και πληρώνω κάθε δίμηνο για να ανοίξω το θερμοσίφουνα, που έλεγε και η Γώγου, έχω μερικές ερωτήσεις προς όποιον ενδιαφέρεται να απαντήσει...
 
Μπορούν να παίρνουν επιδοτήσεις και δάνεια από τη διοίκηση μιας εταιρίας οι συνδικαλιστές που κάνουν αγώνα εναντίον της όταν διεκδικούν τα δικαιώματά τους; Εγώ λέω όχι.
Μπορούν να κάνουν τσάμπα πολυτελή ταξίδια στο εξωτερικό και την άλλη μέρα να είναι εκεί "μια φωνή και μια γροθιά" για τους συναδέλφους τους και για τους καταναλωτές; Εγώ λέω όχι.
Μπορούν οι συνδικαλιστές να παίρνουν 300.000 ευρώ για μια μελέτη που δεν έγινε ποτέ και να μην δίνουν ποτέ πίσω τα λεφτά; Εγώ λέω όχι.
Μπορεί να υπάρχουν τιμολόγια για χρηματοδότηση της συνδικαλιστικής δράσης πληρωμένα από τον ίδιο τον εργοδότη σου; Γίνομαι μονότονος αλλά εγώ λέω και πάλι όχι.  
Είναι αρκετό όταν απαντούν οι συνδικαλιστές να μη δίνουν σαφείς και κρυστάλλινες απαντήσεις αλλά να κατηγορούν τον επιθεωρητή ότι έχει στο σπίτι του καμουφλαρισμένη κεραία τηλεφωνίας από την οποία εισπράττει 15.000 ευρώ; Εγώ λέω όχι.
Μπορεί ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης να έχει στο σπίτι του καμουφλαρισμένη  κεραία και να εισπράττει 15.000 ευρώ; Εγώ λέω όχι.
Είναι τυχαία όλη αυτή η κόντρα, την ώρα που η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ξεπουλήσει τη ΔΕΗ; Εγώ λέω όχι.
Τελικά να πουληθεί η ΔΕΗ, αφού σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται έχει ξεπουλημένους συνδικαλιστές; Εγώ λέω όχι και πάλι όχι.

Προς το παρόν όμως το μόνο που κάνω είναι να κλείνω φώτα και τηλεόραση.  Όχι μόνο για να μην τους βλέπω αλλά και για να γλιτώσω κατιτίς από τον επόμενο λογαριασμό.  Γιατί ούτε κεραία έχω από πάνω να μου φέρνει εύκολα λεφτά ούτε συνδικαλιστής είμαι για να έχω μειωμένο τιμολόγιο...