Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Στο Κόκκινο (μερικές εξηγήσεις...)

Με αφορμή το τέλος της «ραδιοφωνικής» σαιζόν, λίγο πριν τα μπάνια του λαού, ας δώσω μερικές εξηγήσεις σε όσους επί χρόνια συνομιλούσαμε από το Κόκκινο 105,5. Σε αυτούς χρωστάω μια πιο ρεαλιστική εξήγηση από το εύκολο: «Αποχώρησε επειδή βρήκε αλλού δουλειά». Πάμε λοιπόν:

Μετά την διατύπωση της θέσης ότι τα θέματά μας πρέπει να γίνουν πιο αιχμηρά και πιο κινηματικά και ότι πρέπει στο σταθμό να μιλά ο απλός κόσμος της Αριστεράς και όχι συνέχεια τα στελέχη, καταγράφηκα μάλλον ως «υπέρ του δέοντος Συριζαίος». Αργότερα, ήρθαν οι απειλές, όταν μίλησα για το «μάγκωμα» στην προεκλογική συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο. (Ήταν αλήθεια όμως, όσοι ήταν εκεί το ξέρουν).


Ένα μήνα μετά απομακρύνθηκα από την πρωινή ζώνη, την οποία ανέλαβε ο ίδιος ο διευθυντής Γιώργος Ανανδρανιστάκης για να μην υπάρχουν ανένταχτες παρεκκλίσεις…
Τους μήνες που ακολούθησαν ζήτησα επανειλημμένα να κάνω ρεπορτάζ για το αν και πώς υλοποιούνται οι αποφάσεις της συνδιάσκεψης του ΣΥΡΙΖΑ σε όλη την Ελλάδα. «Όχι» ήταν η μόνιμη απάντηση.

Τον Φεβρουάριο διάλεξα για προσωπικούς λόγους να μετακομίσω εκτός Αθηνών. Ζήτησα να στέλνω ηχογραφημένα ένθετα ρεπορτάζ με τις ιστορίες ανθρώπων που χαρακτήρισαν για 4 χρόνια την εκπομπή «Πίσω Σελίδες» και να συνεχίσω την ανανέωση του site του σταθμού, για την οποία ήδη εργαζόμουν και εκ του μακρόθεν. Βέβαια, πρότεινα μείωση του μισθού μου ζητώντας μόνο την παραμονή μου στο μισθολόγιο για να συνεχίσω να έχω ασφάλιση. Ο διευθυντής μου συμφώνησε και έτσι προχώρησα στην απόφασή μου.

Ο συνάδελφος, σύντροφος και συνδικαλιστής Δημήτρης Στούμπος, ως διευθύνων σύμβουλος, έκρινε πως η παραμονή μου «έβαζε σε κίνδυνο την επιβίωση του σταθμού».
Ο διευθυντής Ανανδρανιστάκης δήλωσε «ανήμπορος» να κάνει κάτι. Ο διευθυντής προγράμματος Βαγγέλης Βέκιος παρέμεινε για ακόμα μία φορά σιωπηλός.
Κι έτσι συμβιβάστηκε το διευθυντικό σύμπαν με τη θεωρία ότι το Κόκκινο κινδυνεύει από τα δικά μου ένσημα των 350 ευρώ. Προς στιγμήν ανησύχησα κι εγώ μήπως έβαζα σε κίνδυνο τα δικά τους διχίλιαρα…

Έστειλα γράμμα στο ΔΣ εξηγώντας πως δε ζητώ αργομισθία (όπως αρκετές που ευδοκίμησαν στο Κόκκινο) αλλά μέρος της δουλειάς που ήδη έκανα και που ξέρω πως μπορούσα να συνεχίσω. Δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει κανείς… Μέσα σε μία εβδομάδα ο κ. Αναδρανιστάκης είχε δώσει εντολή να με διαγράψουν από το μισθολόγιο. Ακόμα περιμένω τηλέφωνό του αν μπορεί να περιμένει ένα μήνα μέχρι να εξεταστεί το θέμα μου στο ΔΣ...

Σήμερα δουλεύω αλλού. Ανασφάλιστος. Εκείνοι λένε πως έφυγα μόνος μου. Όσοι άκουγαν την εκπομπή και το Κόκκινο ας σχηματίσουν τη δική τους γνώμη. Ο σταθμός μου χρωστάει ακόμα τα αναδρομικά, τα δώρα και τα επιδόματα που δικαιούμαι..

Καλό καλοκαίρι.